Proleasing Motors își consolidează astfel poziția de lider regional în
segmentul vânzărilor auto şi operaţiunilor aftersales.
Numărul de angajați al companiei crește la 148 de
persoane, dintre care 109 operează în zona de aftersales.
Reprezentanții Grupului estimează investiții de peste
100.000 de euro, necesare pentru îmbunătățirea echipamentului și modernizării
spațiilor productive.
Proleasing Motors, de 4 ori câștigător al titlului
Chairman’s Award - cea mai înaltă distincție pentru dealerii din rețeaua Ford -,
Campion in Business și Best BMW Dealer in Customer Care din România în 2016, începe
noul an prin extinderea ofertei de distribuție și reparație auto cu un nou
brand. Prin achiziția companiei Automar, dealerul Hyundai din Ploiești,
Proleasing Motors își consolidează poziția de lider regional în segmentul auto
– vânzări şi aftersales. Astfel, în prezent compania este dealer autorizat pentru
brandurile Ford, BMW și Hyundai, deservind clienții acestor mărci printr-o
rețea de 5 showroomuri şi 5 unităţi de service în județele Prahova, Buzău și
Dâmbovița.
Automar Ploiești
are o istorie de 19 ani pe piața locală, pornind iniţial ca service auto
multimarcă şi magazin de piese, accesorii și consumabile auto. Aderarea la
Grupul Hyundai s-a produs în urmă cu 7 ani, în 2011, odată cu dobândirea
statutului de reprezentanță și service autorizat al mărcii. De la momentul
respectiv şi până astăzi, componenta de service a fost îmbunătăţită prin
instalarea a 9 elevatoare pentru mecanică, o linie ITP cu 5 mecanici și 2
electricieni și un atelier de tinichigerie și vopsitorie cu 2 cabine, deservit
de 3 tinichigii și 2 vopsitori.
Din 2011 și până
în 2017, Automar Ploiești a comercializat 400 de automobile noi Hyundai, iar în
2017 atelierele de service au înregistrat un numar de 4.500 de intrări.
Portofoliul de clienţi este compus din mai mult de 2.000 de persoane fizice şi
persoane juridice.
“Este un pas
important în dezvoltarea Proleasing Motors. Pentru 2018, ne-am propus
integrarea funcțională a dealer-ului Automar în structurile noastre prin
completarea ofertelor cu marca Hyundai şi creşterea capacităţii de service a
Grupului. Acest pas aduce cu el un nou statut, care ne va întări poziția pe
piață, ne va conferi mai multă stabilitate, cât și posibilitatea de a ne
dezvolta în continuare. Pe de altă parte, preluăm o marcă dezvoltată de-a
lungul timpului prin profesionalism, o valoare comună cu brandul Proleasing
Motors. Noua divizie va funcţiona ca un centru de profit al companiei, orientat
către vânzarea şi întreţinerea de automobile Hyundai; în acelaşi timp, vom
derula şi activităţi de service multimarcă. Ne-am propus ca, anul acesta, să
livrăm mai mult de 125 de unităţi Hyundai şi să depăşim 5.000 de intrări în
service.”, a declarat Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.
Pentru realizarea acestor previziuni, se pregătesc
investiţii de 100.000 euro în echipamente şi spaţii, dar şi recrutarea de noi
angajaţi în următoarele luni.
Sursa: Sebastian Radu, Account Executive The GOOD Company
0 comentarii