Studiul
acestui automobil hibrid ŠKODA prezintă o nouă evoluţie a limbajului de design
al mărcii.
Dimensiunile
generoase şi suprafeţele tridimensionale
conturează exteriorul modelului VISION X.
La
interior atrag atenţia ecranul color mare şi efectele luminoase impresionante.
Crossover-ul
urban va fi al treilea model produs în serie care va cuceri un nou segment.
Temelia
Strategiei ŠKODA de Creştere 2025 constă în extinderea gamei de modele în
segmentul SUV, acest segment cunoscând o expansiune rapidă.
Producătorul
auto ceh va prezenta viitorul dezvoltării gamei sale de model, arătând în
premieră studiul ŠKODA VISION X. Conceptul crossover-ului urban transferă
într-un nou segment caracteristicile modelor SUV ŠKODA de succes. ŠKODA VISION
X va avea premiera mondială la Salonul Auto 2018 de la Geneva.
Cu dimensiunile sale compacte, ŠKODA VISION X reprezintă însoţitorul
ideal pentru cei cu un stil de viaţă activ şi urban. Exteriorul este
caracterizat de liniile precise şi suprafeţele clare, accentuând personalitatea
dinamică a studiului hibridului finisat la exterior în culoarea FlexGreen.
Plafonul având culoarea contrastantă Anthracit îi accentuează caracterul
sportiv. Iar barele de protecţie distinctive, pragurile laterale marcante,
plafonul panoramic de mari dimensiuni şi jantele din aliaj uşor de 20 de inchi
desenează o imagine de ansamblu plină de forţă. Designul cu linii precise şi
tăioase a fost inspirat din tradiţia cehă de prelucrare a sticlei.
Interiorul studiului ŠKODA VISION X defineşte un limbaj de design absolut
nou, fiind dominat de bordul lat, cu structură ergonomică şi de ecranul color.
Serviciile de infotainment şi conectivitate pot fi accesate rapid şi intuitiv
folosind acest ecran. Datorită efectelor generate de lumină, elementele
iluminate din sticlă de cristal, în combinaţie cu ecranul color creează o
ambianţă aparte.
ŠKODA VISION X reprezintă viziunea producătorului ceh în ceea ce priveşte
automobilul crossover modern. Adăugând al treilea model în familia SUV de
succes, ŠKODA doreşte să se adreseze unor noi grupuri-ţintă şi să crească
entuziasmul de care se bucură marca. Extinderea gamei de modele în segmentul
SUV, segment aflat în expansiune rapidă, reprezintă temelia Strategiei ŠKODA de
Creştere 2025. Până în 2025, ŠKODA AUTO planifică să lanseze şi automobile
plug-in hibrid, alături de cele pur electrice. Până atunci, se estimează că
fiecare al patrulea autovehicul livrat de marcă în lume va fi un hibrid plug-in
sau un automobil electric.
Sursa:
Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager SKODA
0 comentarii