Din
punct de vedere al siguranței, anvelopele sunt unul dintre cele mai importante
accesorii ale unui vehicul, însă acestea sunt atât de sigure pe cât le permite
starea în care se află. Serviciul digital SnapSkan, dezvoltat de producătorul
de anvelope Nokian Tyres în colaborare cu lanțul său de distribuție și service
de anvelope, Vianor, simplifică verificarea și monitorizarea stării anvelopelor,
în mod rapid și fără costuri suplimentare. Nokian Tyres anunță introducerea
acestui serviciu în cinci noi puncte de verificarea din țările nordice, propunându-și
să extindă disponibilitatea acestuia la nivel internațional.
SnapSkan
în detaliu
Sistemul SnapSkan facilitează și eficientizează măsurarea
adâncimii benzii de rulare a anvelopei utilizând cea mai recentă tehnologie de
scanare 3D. Scanerele SnapSkan sunt amplasate la intrările sau ieșirile din
parcări. Conducătorii auto trec cu roțile autoturismului peste rampa de scanare
când intră sau ies din parcare, iar sistemul SnapSkan scanează în mod automat
anvelopele. Înainte sau după scanare, șoferul poate opta să primească fie prin
SMS, fie online, raportul digital al stării anvelopelor sale.Dacă nu se optează
pentru niciuna dintre cele două modalități de primire a raportului, toate
informațiile centralizate de sistemul SnapSkan despre vehiculul respectiv vor
fi șterse definitiv în termen de o săptămână. Dacă se optează pentru primirea
raportului digital, acesta va fi trimis către dispozitivul mobil al șoferului
fără a se percepe vreun cost. Raportul include măsurători ale benzii de rulare
a anvelopelor, cât și un cod de discount pentru achiziționarea de anvelope noi,
care poate fi utilizat într-o serie de magazine selecționate.
Dezvoltarea sistemului SnapSkan a fost realizată de către
Nokian Tyres din grija pentru clienții săi. SnapSkan este primul serviciu de
scanare a anvelopelor din lume, complet automat, fiind disponibil în locații
publice pentru a fi utilizat de către oricine. Obiectivul sistemului SnapSkan
este acela de a îmbunătăți, în viitor, siguranța rutieră, pentru milioane de
oameni.
„Grija și siguranța
se află în centrul întregii noastre activități. SnapSkan este un serviciu unic,
destinat consumatorilor și este unul dintre aspectele care ne diferențiază de
ceilalți producători de anvelope. Sistemul SnapSkan ne permite să comunicăm
conducătorilor auto nu numai starea în care se află anvelopele acestora, dar și
impactul pe care îl are aceasta asupra siguranței rutiere în general”, a
afirmat Hille Korhonen, președinte și
CEO, Nokian Tyres.
SnapSkan
este simplu și gratuit
Serviciul gratuit SnapSkan facilitează conducătorilor
auto monitorizarea stării anvelopelor lor, în mod eficient. SnapSkan măsoară
adâncimea benzii de rulare a anvelopelor autoturismului, utilizând un scaner de
tip drive-over, trimițând apoi
informațiile direct pe dispozitivul inteligent al șoferului. Sistemul este
amplasat în locații prin care conducătorii auto trec în mod obișnuit, eliminând
astfel nevoia unei opriri separate sau a deplasării la stația de verificare. SnapSkan
poate măsura anvelopele oricărui autoturism, indiferent de producător.
„Am primit un număr
foarte mare de reacții pozitive din partea clienților în ceea ce privește sistemul
SnapSkan. 80% dintre persoanele pe care le-am intervievat au spus că serviciul
este ușor de utilizat și l-ar recomanda și altora. Un rezultat și mai important
este acela că 70% dintre cei intervievați consideră că serviciul îmbunătățește
siguranța rutieră”, a declarat Ville
Nikkola, managerul de program responsabil de serviciul SnapSkan, NokianTyres.
O
experiență de utilizare simplificată
SnapSkan a fost prezentat pentru prima dată în anul 2016,
la evenimentul dedicat tehnologiei și startup-urilor, Slush. Un prototip al acestui serviciu a fost pus în uz într-o
parcare cu mai multe etaje din Helsinki, iar primul punct de verificare a fost
deschis pentru utilizatori în iunie 2017, într-o parcare din Turku, Finlanda. Feedback-ul
clienților care au utilizat sistemul în aceste prime două puncte a fost folosit
în dezvoltarea și perfecționarea serviciului SnapSkan, destinat publicului larg.
„Am realizat îmbunătățiri
importante ale acestui serviciu pentru a fi și mai ușor de utilizat, de la
scanare și până la raportare. Considerăm că acum se află în stadiul în care
poate deveni disponibil pentru un număr și mai mare de conducători auto”,
afirmă Nikkola.
În această săptămână, se vor inaugura patru puncte noi în
care va fi disponibil serviciul SnapSkan, în cadrul parcărilor din diverse
locații din Finlanda. SnapSkan își extinde, de asemenea, disponibilitatea în
afara țării prin inaugurarea unui nou punct de verificare în Oslo, Norvegia.
Acesta este primul punct de verificare SnapSkan din afara Finlandei.
Sursa: Olivia Baltatescu, Account Executive MCCANN P
0 comentarii