Funcțiile suplimentare, funcționalitatea îmbunătățită și noul design
contemporan răspund solicitărilor clienților.
Federal-Mogul
Motorparts anunță lansarea unui nou website pentru brandul său de sisteme de aprindere,
BERU®*. Actualizarea aduce o serie de modificări pentru a îmbunătăți
experiența de utilizare, adăugând pagini de asistență
clienți, și pentru a asigura compatibilitatea cu o gamă de dispozitive,
inclusiv smartphone-uri și tablete.
Noile funcții fac site-ul mai util pentru clienți,
incluzând cataloage descărcabile, ghiduri de identificare a problemelor,
broșuri tehnice și o secțiune „Găsește-mi piesa". Dezvoltarea noului site s-a
axat pe îmbunătățirea funcției de asistență pentru produse, determinând crearea
unui ghid digital de ultimă generație pentru identificarea problemelor la bujii
scânteie și bujii incandescente.
„Suntem mândri de modul în care am regândit acest website
și de toate noile funcții pe care acesta le introduce", explică Ronald De
Wilde, Brand Manager, BERU, Federal-Mogul Motorparts, EMEA. „Încercăm permanent
să oferim asistență tehnicienilor, proprietarilor de ateliere auto și
distribuitorilor, iar platformele noastre digitale reprezintă un pas important în
facilitarea acestui sprijin și îndezvoltarea relației noastre cu aceștia.
Actualizarea site-ului BERU include câteva funcții excelente, unele dintre ele
fiind introduse în urma feedback-ului extrem de util venit din partea clienților
".
Website-ul conţine şi imagini de înaltă rezoluție iar
adresa URL este simplificată: www.beruparts.eu
BERU
este o marcă premium de sisteme de aprindere și pornire la rece, distribuite
exclusiv de Federal-Mogul Motorparts pe piața aftermarket. În prezent, aceasta
oferă piese de calitate pentru segmentul aftermarket.
*BERU este marcă comercială înregistrată a BorgWarner
Sursa: Adriana Brutaru, Senior Account Manager MCCANN PR
0 comentarii