Nokian
Tyres îşi
actualizează serviciile digitale, prin lansarea unui sistem
reinventat, destinat clienților B2B. Sistemul Nokian Tyres Dealer Services oferă
clienților noțiunile esențiale în activitățile de comercializare de anvelope, de
la instrumente destinate vânzărilor și managementului comenzilor, la asistență
personală și analize de piață.
Digitalizarea schimbă mediul de afaceri. Această tendință
este mai vizibilă în mod special în domeniul vânzărilor, unde transparența a
crescut, iar clienții sunt din ce în ce mai informați în privința produselor.
Pentru a răspunde nevoilor de servicii digitale din ziua de astăzi, Nokian
Tyres a preferat să implementeze un serviciu digital atotcuprinzător, ușor de
folosit și axat pe disponibilitate, în locul lansării unui magazin online
clasic.
„Clienții
noștri sunt deopotrivă consumatori, obișnuiți să folosească zilnic servicii
digitale extraordinare. Aveam nevoie de un canal de comunicare și cu clienții
noștri B2B. Astfel, le oferim clienților noștri același nivel de servicii deja
prezent în sectorul nostru de vânzări B2C”, explică Antti Merikoski, Online
Manager Nokian Tyres.
Serviciu digital personal, proces de comandă simplu și rapid
Acest serviciu este menit să accelereze procesul de
comandă și să simplifice managementul comenzilor. Funcția de căutare este
rapidă și ușor de folosit, informațiile despre produse și disponibilitatea
acestora sunt actualizate, iar materialele de marketing sunt ușor accesibile.
Astfel, distribuitorii se pot concentra pe servirea propriilor clienți, în loc
să își petreacă timpul adunând informații și materiale din diverse surse.
„Ne
dorim să creăm un canal de dialog digital cu clienții noștri. Ne ghidăm după principiul
de a oferi cele mai bune servicii posibile, care pot fi accesate oriunde,
oricând”, concluzionează Merikoski.
Sistemul actualizat Nokian Tyres Dealer Services a fost
lansat în Europa Centrală în toamna anului 2017, fiind destinat clienților
Nokian Tyres. Noul serviciu a fost lansat în America de Nord în martie 2018, urmând
să fie disponibil și în Țările Nordice la începutul anului 2019.
Nokian Tyres Dealer Services – noțiuni esențiale pentru activitățile
de comercializare de anvelope
Sistemul reinventat Nokian
Tyres Dealer Services îmbină într-o singură platformă serviciile esenţiale
pentru orice comerciant de anvelope: aici pot comanda produse şi aici pot
obţine informaţii despre acestea şi de marketing.
Funcțiile includ:
- Un canal nou
pentru asistență personală, disponibil pe orice dispozitiv.
- Un proces de
căutare și de comandă extrem de rapid, care simplifică și fluidizează procesul
de comandare a anvelopelor.
- Istoric
unificat al tuturor comenzilor anterioare ale unui client, indiferent de
canalul utilizat pentru a comanda.
- Informaţii
sigure şi actualizate despre produse și disponibilitatea lor.
- Asistenţă și
materiale suport disponibile în șase limbi (engleză, germană, franceză,
italiană, cehă şi poloneză).
Sursa: Monica Popescu, Account Executive MCCANN PR
0 comentarii