Modelul SUPERB revizuit va fi lansat în luna mai, la Bratislava, în cadrul
Campionatului Mondial de Hochei IIHF.
ŠKODA este sponsorul Campionatului Mondial încă din 1993, dar foloseşte
acum în premieră acest eveniment pentru prezentare unui produs nou.
ŠKODA
a dezvăluit o schiţă de design a facelift-ului SUPERB, prezentând astfel în
premieră primele detalii ale modelului revizuit. Premiera mondială a
facelift-ului familiei SUPERB va avea loc în capitala Slovaciei, la Bratislava,
în luna mai, în cadrul Campionatului Mondial de Hochei IIHF 2019. ŠKODA este
sponsorul principal al Campionatului Mondial încă din 1993, adică de 27 de ani,
dar foloseşte acest eveniment internaţional acum în premieră pentru lansarea
unui model auto.
Schiţa de design a noii ŠKODA SUPERB prezintă faruri cu
forme precise, proiectoare de ceaţă distinctive, precum şi grila radiatorului
specifică modelelor ŠKODA. Înscrisul ŠKODA din spate înlocuieşte emblema mărcii
şi reprezintă o premieră pentru modelul SUPERB. Fiind nava-amiral a mărcii
ŠKODA, modelul cu o istorie ce a început în anii 30 prezintă mereu cele mai noi
inovaţii ale mărcii în domeniul designului şi al tehnologiei, dar şi al
utilităţii practice. Modelul de top rafinat conferă substanţă aspiraţiilor
mărcii ŠKODA de a oferi autovehicule cu cel mai ridicat grad de calitate, care
să le asigure clienţilor spaţiu generos şi numeroase dotări din segmentele
superioare ale pieţei.
Modelul de top cu istorie îndelungată
Povestea SUPERB, începe în anul 1934, cu modelul SUPERB
originar, produs la unitatea de fabricaţie din Mladá Boleslav. Începând cu
1947, nava-amiral a mărcii a fost primul model produs de ŠKODA la fabrica sa
din Kvasiny. Denumirea SUPERB provine din latinescul „superbus”, care înseamnă
excepţional, excelent sau extraordinar. După o pauză de peste 50 de ani,
modelul modern ŠKODA SUPERB şi-a însuşit din nou toate aceste calităţi,
revenind pe piaţă în 2001. SUPERB în versiunea sa modernă se află acum la a
treia generaţie şi a devenit la fel de popular în rândurile familiilor şi ale
clienţilor persoane fizice, cât şi în cele ale companiilor, fiind o maşină
confortabilă de business şi de flotă. În aprilie 2017, a treia generaţie a
navei-amiral a mărcii ŠKODA a sărbătorit 1 milion de maşini produse. Pe ŠKODA
Storyboard veţi găsi o prezentare interesantă a generaţiilor anterioare ale modelului
SUPERB.
Sponsorul principal de cursă lungă
Fiind un sport dinamic, fascinant şi pragmatic, hocheiul
pe gheață se potriveşte perfect producătorului auto ceh şi reprezintă, alături
de ciclism, pilonul principal al strategiei de sponsorizare a mărcii ŠKODA.
Producătorul de automobile este încă din 1993 sponsorul principal şi partenerul
auto al Campionatul Mondial de Hochei IIHF. De fapt, marca a fost încă din 1992
partenerul auto oficial al rundelor finalei Campionatului Mondial, care au avut
loc în Praga şi Bratislava. Acum, în capitala Slovaciei, marca îşi completează
activitatea în domeniu folosind în premieră a această scenă internaţională pentru
o lansare de model.
Fiind sponsorul principal al Campionatul Mondial de
Hochei de 27 de ani, marca deţine recordul în privinţa celei mai îndelungate
sponsorizări din istoria campionatelor mondiale sportive.
Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing &Communication
Manager Škoda
0 comentarii