Citylink devine cel mai extins
serviciu de Car Sharing din București și Ilfov și include Corbeanca, Otopeni,
Chitila, Mogoşoaia, Popeşti-Leordeni, Măgurele și Glina.
Segmentul Premium este lansat în
regim pilot, cu automobile Mercedes-Benz GLA și Clasa C.
Pentru un plus de confort,
bucureștenii pot parca gratuit automobilele Citylink și la Athenee Palace
Hilton, AFI Cotroceni și Veranda Mall.
Cel mai prolific client Citylink a
efectuat deja 79 de curse, iar cea mai lungă durată de folosire a serviciului
este de 35 de zile, pentru o singură persoană.
Siguranța în
trafic a serviciului este susținută de anvelopele Michelin.
Citylink, platformă de
mobilitate urbană dezvoltată de o echipă locală de antreprenori, anunță că serviciul de Car Sharing devine cel mai extins din București și
Ilfov și include, de acum, și localitățile Corbeanca, Otopeni, Chitila,
Mogoşoaia, Popeşti-Leordeni, Măgurele și Glina.
“Primele două luni ne-au demonstrat apetitul remarcabil
al bucureștenilor față de serviciile de Car Sharing, așa că am accelerat planul
nostru de extindere. Nu doar că, de acum, Citylink este deja serviciul cel mai
extins geografic din București și Ilfov, dar, la cererea utilizatorilor,
lansăm, în regim pilot, și segmentul
Premium, în parteneriat cu Autoklass.
Astfel, flotei noastre i se adaugă și modelele Mercedes-Benz GLA și Clasa C, pentru o gamă completă de automobile disponibile
oamenilor care aleg Citylink”, a declarat Igor Grosu, CEO și cofondator Citylink.
De asemenea, opțiunile de parcare incluse în experiența Citylink, unul dintre aspectele
menționate cel mai des de șoferii din Capitală drept factor dificil de
gestionat, se extind și includ, de acum, și spații rezervate în parcările private. Primii parteneri
care se alătură serviciului Citylink cu spații dedicate sunt Athenee Palace Hilton, AFI Cotroceni și Veranda Mall. În continuare,
utilizatorii serviciului au inclusă parcarea gratuită, indiferent de timpul de
staționare, în toate parcările Capitalei administrate de municipalitate.
Un serviciu care răspunde nevoilor bucureștenilor
Înainte de lansarea pe piața românească, în perioada
decembrie 2019 – ianuarie 2020, reprezentanții Citylink au desfășurat un sondaj
online, pe un eșantion de 400 de participanți, preponderant rezidenți în mediul
urban, iar principala concluzie este că peste trei sferturi dintre aceștia ar fi interesați să renunțe la mașina
personală în favoarea partajării unui automobil nou, cu un nivel
redus al costurilor de operare.
Șapte din 10 respondenți merg cel mai des cu mașina,
indiferent dacă este personală sau închiriată, spre serviciu. Șase din 10
folosesc automobilul pentru cumpărături, peste patru din 10 ies cu mașina în
oraș, iar 40% merg cu automobilul în vacanță.
O jumătate dintre respondenți efectuează călătorii
multiple cu mașina, în București, într-o singură zi, unul din cinci respondenți
merge cu mașina, în Capitală, de 2-3 ori pe săptămână, iar cei care folosesc
mașina doar o data pe săptămână reprezintă 13% din total, ușor peste cei 12% care
fac acest lucru zi de zi. Dacă 68% folosesc mașina personală pentru drumurile
din București, 45% aleg transportul public, iar 40% optează pentru serviciile
de ride sharing.
Lipsa locurilor de parcare conduce în topul aspectelor ce
nemulțumesc șoferii, cu 65%, urmată de șoferii indisiplinați, cu 48%, și de
timpul efectiv petrecut la volan, cu 41%.
Peste 20 de kilometri este distanța parcursă zilnic de o
treime dintre respondenți, la egalitate cu cei care fac 10-20 de kilometri în
fiecare zi. 27% dintre respondenți parcurg între 5 și 10 kilometri, pe zi.
Întrebați care sunt costurile asociate mașinii pe care
le-ar dori reduse, respondenții pun pe primul loc combustibilul – 69%, urmat de
asigurarea Casco – 39%, reviziile tehnice – 32%, asigurarea RCA – 28% și taxele
aferente parcării – 23%. Citylink acoperă, pentru toți utilizatorii serviciilor
sale, toate aceste costuri, la care se adaugă și vinietele, mentenanța sau
reparațiile.
Peste 6.000 de utilizatori ai aplicației, în primele două
luni de la lansare, iar cel mai prolific client a efectuat 79 de curse
Lansat în luna ianuarie, serviciul Citylink a acumulat,
până în prezent, peste 6.000 de utilizatori ai aplicației, dintre care trei
sferturi sunt bărbați. O treime dintre utilizatori se încadrează între 25-34 de
ani, 29% au 18-24 de ani, iar 19% aparțin categoriei 35-44 de ani.
Orele de vârf de utilizare sunt 07.00-09.00, iar zilele
din săptămână cu un nivel maxim al cererii sunt marți, miercuri și joi. Peste
60% dintre utilizatorii aplicației folosesc smartphone-uri cu sistem de operare
Android, iar aproape 40% sunt posesori de terminale iOS.
Cel mai activ client Citylink a efectuat 79 de curse în
primele două luni de la lansarea serviciului, în timp ce persoana care a avut
cea mai lungă durată de folosire a automobilelor a acumulat nu mai puțin de 50.318
minute, echivalentul a aproape 35 de zile de utilizare Citylink.
Cel mai lung traseu efectuat de un utilizator a fost de
545 kilometri, pe o durată de 7.172 minute de închiriere a automobilului,
echivalentul a aproape cinci zile.
Despre Citylink
Citylink este o platformă de mobilitate urbană
inteligentă, dezvoltată de o echipă de antreprenori locali cu experiență
demonstrată în aria aplicațiilor și a serviciilor smart, menite să aducă un
plus de confort și eficiență în viața românilor. Informații complete despre
platforma de mobilitate urbană Citylink sunt disponibile la www.Citylink.ro și www.facebook.com/Citylink.ro.
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă
servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate
pentru o comunitate vastă de clienți. Soluțiile Telekom deschid o lume infinită de
oportunități, de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu
familia, prietenii, colegii și cu cei din jur. Misiunea Telekom este de a
îmbogăți viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și
mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV,
care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la
conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități
interactive avansate. Telekom Romania este partenerul de încredere al
companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C.
Rețeaua noastră conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai
bun, mai sigur și mai simplu. Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre
companiile lider global de telecomunicații integrate.
Despre Michelin Group și Michelin România
Michelin, lider în domeniul anvelopelor, este dedicată
îmbunătățirii sustenabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin
producția, distribuția și comercializarea de anvelope pentru fiecare tip de
vehicul. Aceasta oferă, de asemenea, servicii inovatoare ce sprijină afacerile,
servicii de mobilitate digitale și publică ghiduri de călătorie, ghiduri pentru
hoteluri și restaurante, hărți și atlase rutiere. Grupul Michelin și-a început
activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România
peste 4000 de angajați, 3 fabrici, 2 la Zalău și una la Florești și o rețea
comercială. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de
coordonare a regiunii Europa Centrală (20 țări).
Sursa: Alina Marcu, PR Manager, Michelin Central and South
Europe
0 comentarii