Căutarea produselor pentru ateliere nu a fost niciodată atât de ușoară.
Această nouă soluție de buzunar va face ca identificarea piesei potrivite pentru o reparație și a tuturor informațiilor tehnice aferente să fie rapidă și foarte ușoară. Toți profesioniștii din garaj se pot bucura acum de acces complet gratuit la TecDoc și pot beneficia de multe alte soluții inteligente, cum ar fi scanerul de coduri de bare, videoclipuri de montare pentru produsele Schaeffler sau chiar manuale de reparații specifice pentru vehicule de la RMI. Aplicația mobilă completează oferta digitală REPXPERTs și este acum disponibilă pentru descărcare gratuită atât pe dispozitive iOS, cât și Android!
Atelierele au acces la TecDoc cu un singur clic
Pe ecranul de pornire bine aranjat în designul REPXPERT, utilizatorul are acces
la catalogul de piese Schaeffler prin intrările "Căutare piese" sau
"Căutare vehicule" și, de asemenea, acces complet și gratuit - după
înregistrare - la TecDoc, care prezintă toți producătorii de pe piața
independentă de piese de schimb pentru autovehicule. Piesa de schimb potrivită poate
fi identificată cu ușurință folosind toate metodele de căutare uzuale, cum ar
fi marca și modelul mașinii, numărul KBA, numărul VIN sau codul motorului.
Nu mai este nevoie de tastarea plictisitoare cu ajutorul
cititorului de coduri de bare
În cazul în care un produs este livrat și sunt necesare informații detaliate
într-un timp scurt, cititorul de coduri de bare integrat poate fi utilizat
pentru a înregistra codul EAN. Pagina de detalii a articolului TecDoc cu toate
specificațiile importante ale produsului, referințele OE, vehiculele sau
documentele tehnice legate de acesta sunt afișate imediat. Pentru utilizatorii
care au un cont REPXPERT, acest lucru funcționează chiar și pentru toate
produsele și toți producătorii de pe piața de piese de schimb auto.
Sprijin valoros pentru reparații în aplicație
Indiferent dacă o piesă a fost identificată în catalogul REPXPERT TecDoc sau în
catalogul distribuitorilor, nevoia de asistență apare adesea doar în timpul
reparației. La nivelul numărului de articol, utilizatorul poate găsi toate
documentele producătorului stocate în TecDoc, cum ar fi informații de service,
instrucțiuni de instalare sau broșuri tehnice. În special pentru produsele
Schaeffler de la mărcile LuK, INA și FAG, aplicația vine în ajutor cu ajutorul videoclipurilor
detaliate de reparații, care sunt disponibile cu ușurință în Biblioteca media.
De multe ori, însă, problemele din timpul reparațiilor sunt specifice unui vehicul. Pornind de la o pagină de detalii a unui produs din catalog, aplicația oferă o legătură directă către "manualele de reparații" (ca de exemplu în cazul unui kit de ambreiaj LuK cu nr. de articol 602 0001 00) și, astfel, acces la aproximativ 3,9 milioane de manuale de reparații specifice vehiculelor, în prezent, pe bază de echipamente originale. Și nu vă faceți griji: toate sunt pregătite în mod optim pentru dispozitive mobile.
Valorile DMF în buzunar
Și dacă în timpul reparației sunt necesare date de instalare specifice, cum ar
fi cuplul DMF și valorile nominale? Acestea sunt, de asemenea, disponibile în
aplicație la "CheckPoint". Valorile sunt actualizate lunar și sunt un
must-have pentru oricine repară ambreiaje sau volante cu masă dublă.
Tot ce trebuie să faceți acum este să descărcați gratuit aplicația!
Sursa: REPXPERT România
0 comentarii